top of page
fieita.jpg

POLÍTICA DE PRIVACIDAD

DATOS IDENTIFICATIVOS DEL RESPONSABLE DEL TRATAMIENTO

Responsable do tratamento: VIVIR AMODIÑO, SL
CIF: B-42820761
Domicilio fiscal: Balares 3, Ponteceso 15110 (A Coruña)
Teléfono: 622 591 400
Correo electrónico: hola@balares.es
Páxina web: balares.es
Actividade: Aloxamento e Restaurante

INFORMACIÓN AOS USUARIOS E CONSENTIMIENTO

De conformidade co disposto no Regulamento Europeo de Protección de Datos (UE) 2016/679 e na Lei Orgánica 3/2018 de Protección de Datos de Carácter Persoal e Garantía dos Dereitos Dixitais, coa aceptación desta política de privacidade o usuario manifesta o seu expreso, gratuíto, consentimento informado e inequívoco para que se incorporen aos ficheiros da empresa os datos persoais que poida facilitar a través dos distintos formularios e medios de contacto que se poidan habilitar na páxina web. O responsable do tratamento informa aos interesados de que, tal e como prescribe a normativa vixente de aplicación, se aplicaron as medidas de seguridade técnicas e organizativas correspondentes ás actividades de tratamento de datos persoais, que se implantaron tras a análise de riscos pertinente.

QUE DATOS PERSOAIS SE RECOLLEN?

A través do sitio web recollemos os datos identificativos do usuario e os datos estritamente necesarios para poder xestionar as consultas e solicitudes remitidas polos interesados a través dos formularios e outros medios de contacto facilitados no sitio web.


En ningún caso recolleremos ou rexistraremos información con datos persoais sensibles ou especialmente protexidos a través do sitio web e dos medios de contacto habilitados nel. Os datos persoais recollidos trataranse en cada caso de acordo coas bases de lexitimidade especificamente sinaladas no apartado correspondente desta Política de Privacidade.

CAL É A FINALIDADE PARA O QUE TRATAMOS OS DATOS PERSOAIS RECOLLIDOS?

Os datos persoais recollidos polo responsable do tratamento a través dos medios de contacto habilitados na páxina web serán tratados para fins específicos en cada caso e de acordo co que a continuación se indica. Datos obtidos a través dos formularios e canles de contacto habilitadas: existen medios e canles de contacto habilitados na web para realizar consultas, solicitudes de información ou documentos, suxestións, reclamacións, queixas, envío de solicitudes de emprego e/ou en xeral para o contacto coa empresa. . Neste caso, utilizarase o teléfono ou correo electrónico para atender a solicitude e a finalidade para a que se tratarán os datos será a de atender as solicitudes recibidas e enviar a información ou documentación requirida polo usuario a través da páxina web e unicamente solicitaranse e recolleranse os datos estritamente necesarios para atender o especificamente solicitado polo usuario.


Datos facilitados para o envío de comunicacións comerciais: neste caso os datos facilitados polo usuario serán utilizados para xestionar o envío de publicidade, comunicacións comerciais e información relacionada coas actividades da empresa que o usuario solicitou expresamente ou cuxo envío realizou. aceptado expresamente con carácter previo, e tamén co fin de facilitar a revogación do consentimento previamente outorgado polo usuario, ou a súa oposición ao tratamento dos seus datos para as finalidades indicadas. Debido á prestación dos servizos e contidos que ofrece a empresa a través do sitio web, ASUBÍO MEDIA, SL poderá solicitar nalgún momento datos persoais do usuario a través de formularios ou outros medios de contacto, caso en que sempre será de aplicación o indicado neste Política de privacidade.

CANTO TEMPO CONSERVAREMOS OS DATOS PERSOAIS RECOLLIDOS?

Os datos persoais facilitados á empresa responsable do sitio web serán tratados con carácter xeral sempre que sexan necesarios para atender as solicitudes recibidas e sempre que se manteña e se manteña a relación de prestación do servizo que puidese formalizarse entre as partes. necesarios os datos para o desenvolvemento das actividades da empresa e a execución dos servizos e actividades indicados en balares.es contratados ou solicitados polo usuario despois de ter contactado coa empresa a través do sitio web, e sempre que non sexa solicitado polo usuario. a supresión dos mesmos ou o consentimento que previamente fora prestado polos interesados foi revogado naqueles supostos nos que o tratamento dos datos se basease no dito consentimento.


Respecto dos datos persoais facilitados polos usuarios, unha vez finalizada a relación contractual ou comercial que se puidese formalizar, solicitada a supresión dos datos ou revogado o consentimento previamente concedido, os prazos de prescrición específicos previstos pola lexislación aplicable. , cun prazo xenérico de 5 anos para as accións persoais sen prazo especial, de 6 anos para as facturas e libros contables da empresa e de 10 anos en relación co disposto na Lei de prevención do branqueo de capitais e da financiación do terrorismo (art. 25). Durante os prazos de prescrición indicados, os datos permanecerán bloqueados e só están dispoñibles para as autoridades e administracións públicas, e unha vez transcorrido o prazo de prescrición os datos serán eliminados.

CAL É A BASE DE LEXITIMACIÓN QUE NOS PERMITE TRATAR OS DATOS RECOLLIDOS?

La base legal de legitimación que nos permite realizar el tratamiento de los datos personales recogidos a través del sitio web está fundamentada, en lo que se refiere al envío de los formularios que pudieran estar habilitados para realizar consultas y solicitudes de información, o al contacto a través de los medios indicados en la web, en el consentimiento expreso e informado del interesado o de su representante recabado y otorgado de acuerdo con las condiciones indicadas en el art. 7 del Reglamento Europeo de Protección de Datos, según el cual los interesados tendrán derecho a retirar en cualquier momento ese consentimiento. El responsable informa que los datos solicitados a través de los formularios que pudieran estar habilitados o de los medios de contacto indicados en el sitio web serán los estrictamente necesarios para atender la consulta, solicitud o petición concreta formulada por el interesado.

En el caso de los datos personales que pudieran ser recogidos con motivo de la contratación de los servicios o productos comercializados por la empresa, la base de legitimación estará fundamentada en la ejecución de un contrato o acuerdo mercantil entre las partes y al  efecto de posibilitar la contratación de los servicios o productos solicitados a la empresa, y/o el desarrollo y gestión de los mismos.


En el caso de los datos personales recogidos con motivo de la interacción de los usuarios a través de sus perfiles en redes sociales y de los comentarios realizados por estos a través de los mismos en relación con publicaciones, noticias, artículos u opiniones difundidos por la empresa en el sitio web o en sus perfiles oficiales en redes sociales y canales, la base de legitimación estará fundada en el consentimiento expreso e informado del interesado. 


En el caso del envío de comunicaciones comerciales al usuario la base de legitimación para el tratamiento de sus datos estará fundamentada en el consentimiento expreso e informado del interesado, recabado y otorgado de acuerdo con las condiciones indicadas en el art. 7 del Reglamento Europeo de Protección de Datos, según el cual los interesados tendrán derecho a retirar en cualquier momento ese consentimiento previamente otorgado.

CALIDADE DOS DATOS APORTADOS

A empresa VIVIR AMODIÑO SL advirte aos usuarios de que, salvo que exista representación legal suficientemente acreditada, ningún usuario poderá utilizar a identidade doutra persoa e comunicar os seus datos persoais, polo que os usuarios do sitio web deben ter en conta que só poden comunicar os seus propios datos persoais. que sexa adecuado, relevante, preciso, actualizado e verdadeiro.

Os usuarios serán responsables dos danos directos e indirectos causados a terceiros ou á empresa polo uso de datos persoais doutro usuario, ou polo uso dos seus propios datos persoais se son falsos, erróneos, inadecuados, inadecuados ou desactualizados.


Os usuarios que comuniquen datos persoais de terceiros á empresa deberán contar co consentimento informado do terceiro e de acordo coa presente Política de Privacidade, e serán responsables diso ante a empresa e o terceiro, exonerando á empresa de toda responsabilidade ao respecto. .

¿CUALES SON LOS DERECHOS QUE PUEDEN EJERCITAR QUIENES NOS FACILITAN SUS DATOS?

De conformidade co disposto no Regulamento Europeo de Protección de Datos (UE) 2016/679 e na Lei Orgánica 3/2018 de Protección de Datos Persoais e Garantía dos Dereitos Dixitais, os interesados terán dereito a obter confirmación sobre se a empresa VIVIR AMODIÑO, SL estamos tratando datos persoais que poden ou non afectarlle, así como exercendo os dereitos recoñecidos sobre os seus datos.


Os interesados terán expresamente dereito a:

  • Solicitar acceso aos datos persoais que lle incumban

  • Solicitar a rectificación ou supresión de datos

  • Solicita cancelación de datos

  • Solicitar a limitación do tratamento de datos

  • Opoñerse ao tratamento de datos

  • Solicitar portabilidade de datos


No caso de que o interesado prestase o seu consentimento para unha finalidade determinada, terá dereito a retirar o consentimento previamente concedido en calquera momento, e sen que iso afecte á legalidade dos tratamentos baseados no consentimento outorgado con anterioridade á súa retirada.

Se os interesados consideran que non tratamos os seus datos persoais de acordo coa normativa de referencia que se indica, e entenden que non atendemos a súa solicitude de exercicio dos seus dereitos, poderán, se así o desexan, presentar unha reclamación ante a Administración española. Axencia de Protección de Datos como autoridade nacional de control no enderezo da organización na rúa Jorge Juan, 6 - 28001 - Madrid ou nos datos de contacto indicados na páxina web da institución (www.agpd.es), incluída a sede electrónica https:// headquartersagpd.gob .es/sede-electronica-web/

Para exercer todos os dereitos sinalados anteriormente, os interesados poderán dirixirse aos enderezos de contacto anteriormente indicados para solicitar o modelo de solicitude facilitado pola empresa para o efecto en cumprimento das súas obrigas legais, impreso que o interesado deberá acompañar cando se presente ou envíe. copia do DNI ou documento equivalente que acredite a súa identidade e a do seu representante, se é o caso. O exercicio dos dereitos será gratuíto, podendo entregarse a solicitude en man ao persoal da empresa, ou enviarse por correo postal ou por correo electrónico aos enderezos de contacto que se indiquen.


O responsable do tratamento informa aos interesados de que estableceu e implantou protocolos e medidas específicas para o cumprimento da normativa de protección de datos do Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello (Regulamento Xeral de Protección de Datos) e da Lei Orgánica. 3/2018 de Protección de Datos Persoais e Garantía dos Dereitos Dixitais.

DEREITOS DO USUARIO EN MATERIA DE COMUNICACIÓNS COMERCIAIS

La empresa VIVIR AMODIÑO, S.L. informa que los usuarios que hubieran autorizado expresamente la realización de envíos de comunicaciones comerciales o promocionales vía e-mail, sms o cualquier otro medio de comunicación electrónica equivalente o similar, tendrán derecho a oponerse al tratamiento de sus datos personales con fines comerciales o promocionales, así como el derecho a revocar el consentimiento previamente otorgado al efecto, con la simple notificación a la empresa al respecto y enviando un correo electrónico a hola@balares.es

A QUE DESTINATARIOS SE PODERAN COMUNICAR OS SEUS DATOS?

Os datos persoais facilitados polos usuarios só serán tratados con carácter xeral polos responsables da empresa e polo persoal laboral autorizado que en cada momento poida ser contratado, e que estarán obrigados á formalización do correspondente acordo de confidencialidade e ao seu cumprimento. . do deber de segredo respecto dos datos persoais aos que poidan ter acceso no exercicio das súas funcións dentro da empresa.


Con carácter xeral, as cesións de datos a terceiros só se realizarán nos supostos de obriga legal, como no caso das cesións realizadas a Autoridades e Administracións Públicas, Forzas e Corpos de Seguridade do Estado e Xulgados e Tribunais.


Tamén se poderán realizar cesións de datos cando sexa necesario para posibilitar o desenvolvemento dos servizos contratados ou solicitados á empresa polos usuarios e/ou os servizos contratados a provedores externos, incluídos bancos e entidades financeiras para a xestión de cobros e pagamentos. e os responsables de tratamento, e sempre neste caso no marco previsto no contrato de xefe de tratamento formalizado entre a empresa e os responsables contratados. A empresa comprométese en todo caso a informar aos interesados sobre a necesidade de realizar cesións extraordinarias de datos a terceiros para xestionar a prestación dos servizos co fin de que os interesados poidan manifestar o seu consentimento para a cesión de datos como requisito previo para iso. realizadas.


No caso de transferencias internacionais de datos derivadas do uso por parte da empresa de ferramentas, aplicacións, programas ou provedores de servizos, realizaranse ao amparo dos convenios internacionais vixentes en cada momento, das cláusulas contractuais tipo e das normas corporativas vinculantes. para garantir que as empresas de software norteamericanas e non comunitarias cumpran as políticas europeas de protección de datos en materia de privacidade, segredo e seguridade dos datos.

SECRETO E SEGURIDADE DOS DATOS

VIVIR AMODIÑO, S.L. se compromete en el uso y tratamiento adecuado de los datos personales de los usuarios, respetando su confidencialidad, y a utilizar estos de acuerdo con la finalidades concretas de dicho tratamiento, así como a dar cumplimiento a su obligación de guardar los datos y de adoptar todas las medidas de seguridad dispuestas para evitar la alteración, pérdida, tratamiento o acceso no autorizado, y de acuerdo con lo establecido en la normativa de protección de datos vigente.


Esta web incluye un certificado SSL, un protocolo de seguridad que hace que tus datos viajen de manera íntegra y segura, es decir, la transmisión de los datos entre un servidor y un usuario de la web, y en retroalimentación, es totalmente cifrada o encriptada.


La empresa no puede garantizar la absoluta inexpugnabilidad de la red de Internet y por tanto la violación de los datos mediante accesos fraudulentos a ellos por parte de terceros.


Respecto a la confidencialidad del procesamiento de los datos, VIVIR AMODIÑO, S.L. se asegurará de que cualquier persona que esté autorizada por la empresa para procesar los datos de los usuarios, incluyendo el personal, los colaboradores y los proveedores, esté bajo la correspondiente obligación de confidencialidad, ya sea legal o contractual.


Cuando se produzca algún incidente de seguridad, una vez VIVIR AMODIÑO, S.L. tenga conocimiento del mismo se lo notificará sin demoras indebidas al usuario y proporcionará la información oportuna relacionada con el incidente de seguridad y en todo caso siempre que el usuario lo solicite de un modo razonable.

EXACTITUDE E VERACIDADE DOS DATOS

O usuario é o único responsable da veracidade e corrección dos datos persoais remitidos e facilitados a asubio.media, exonerando a VIVIR AMODIÑO, SL de calquera responsabilidade ao respecto. Os usuarios garanten e son responsables, en todo caso, da exactitude, veracidade, validez e autenticidade dos datos persoais facilitados, e comprométense a mantelos debidamente actualizados. O usuario comprométese a proporcionar información completa e correcta a través das canles de contacto habilitadas no sitio web.

CAMBIOS NA POLÍTICA DE PRIVACIDADE

VIVIR AMODIÑO, SL resérvase o dereito a modificar esta política de privacidade para adaptala ás novidades lexislativas ou xurisprudenciais, así como ás prácticas do sector. Nestes casos, os cambios anunciaranse na páxina web con suficiente antelación antes da súa posta en práctica.

Política de privacidade actualizada o 19 de febreiro de 2024
bottom of page